Glacius Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 hey folkens her er en bil j jobber med nå .hvis j er heldig kommer den inn i REDLINE magasinet :) kommentarer er velkommen er LANGT fra ferdig men men .. og ja j vet back hjulet er fucket hehe :P Alt på bilen er Airbrushet ..bortsett fra lyktene og felgene ...glasset over lyktene er airbrusha [ Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 fytti rakkern ! og denne er langt ifra ferdig ? denne er jo drit rå allerede nå !! Gleder meg enormt til den blir ferdig. Status å få den med i redline da! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 takk for komplimanget :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 må si at disse var ville ! Men etter hva jeg har sett av det du har lagd tidligere, så er jeg skråsikker på at du vil klare å matche disse med glans ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 sinnsykt.. sånn fåkke jeg til iaf. ! ønsker deg lykke til, håper du kommer med i redline. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 hey hvis noen vil prøve seg på den så her er orginalen "ADVARSLEN DET ER ET STORT BILDE!!!!!! ;) hehe j chopper den i 1500 pixel http://uploader.co.uk/showimg.php?i=c2front.jpg Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Meget pen.. Venter spent på hvordan den ser ut når den blir ferdig :D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Meget bra begynnelse ZeIn! Gleder meg virkelig til å se det endelige resultatet! Jeg tror du har en _god_ sjanse mot han der andre karen på digimods-forumet. Din kan bli råere enn hans. Du har hvertfall kunnskapen til å klare det! Et lite tips; Hva med å bygge om sideruten bak slik at den følger kanten på sideruten foran? "løfte opp" nedredelen av ruten hvis du forstår. Jeg synes det så litt rart ut originalt.. Stemte ikke helt i mitt hode.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 ååå hmmmm 0o genial ide Sunny !!! takk det skal j gjøre ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 straks bedre ;) ble litt mer sammenheng i bilen liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 j prøvde men om det ble bra får dere finne ut! :D frontfanger sideskjørt bakfanger ++ er airbrusha fronten er ikke helt ferdig Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 wtf er airbrush? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 hehe AIRBRUSH vil si at du bruker BRUSH i Photoshop til å lage EGNE deler og grafikk ..det vil si at alt er håndlaget :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hva med å lage den om til hardtop, dvs ruter istedenfor stolpe mellom sideglasset på fordøren og sideglasset bak. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Nydelig :) sikkert dumt å si.. men.. Kromet i felgene matcher ikke kromemblemet i fronten.. om du skjønner hva jeg mener.. er no feil i fargene liksom.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg