rs2lover Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Heisann, Tenkte jeg skulle dele bilstereo prosjektet mitt med dere godfolka så håper dere liker det! X = Montert - = Har, men ikke montert 0 = Skal bestilles/er på vei Anlegget består av: *Basskasse: JBL 1204BP-D , 2x12" (X) *Forsterker til høytalerene: JBL GTO-504 (X) *Forsterker til basskassa: JBL GTO-14001 (X) *Høytalere bak: Coax 6x9" (X) , skal bestille JBL GTO-528 når jeg får (0) *Høytalere i dørene forran: Alpina SPG-13, 5,25" (X) *Spiller: SONY CDXGT240 , skal byttes ut når jeg får lønning (X) *Kabelsett: Necom 35mm2 (X) X = Montert 0 = Har delene/ skal monteres - = Ikke fullført/har ikke delene Utenom anlegget er planene følgende: *Forsterkerene skal felles under gulvet i bagasjen med plexiglass over (0) *Lage nytt gulv i bagasjen (X) *Legge neon under gulvet sammen med forsterkerene (0) *Trekke om gulvet (-) *DVD spiller innenfor bagasjelokket (-) Bilder kommer i morgen:) Kommentarer gjør meg ingenting, enten de er negative eller positive så lenge de har noe med prosjektet å gjøre:) Mvh. Lars Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs2lover Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Vært stille her siden jeg har vært i Tyrkia, men kobler opp anlegget i morgen. Det nye gulvet med plexiglass osv. får jeg ikke trekt om før neste uke engang, så det blir litt forsinkninger i planene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstadflata Racing Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 (endret) Hei, eg har byggt mykje anlegg i den seinare tid, og sida du skal ha forsterkar under golvet så MÅ du ha vifte slik dei kjøler seg med, må ha 2 vifter eller så brenn forsterkarane seg opp på null nix. berre ett tips viss du vil at det skal vare ei go stond :) hehe :) legg ut bilder :) Endret Mai 24, 2010 av Tronstadflata Racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs2lover Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Takk for tipset :) Akk. nå sliter jeg med at basskassa ikke funker. Bare skurrer i den etter 10 timer spilling. Lyden generelt i bilen er lavere enn den var også. Hva tror du/dere det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstadflata Racing Skrevet Oktober 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2010 nei de kan ver so mykje rart, han vore vekk frå forumet ei stund no, har ikkje hatt so mykje tid til anna enn bil i de siste. hehe, men det kan ver dårli kontakt eller brende spola i subane, hadde de samme sjøl i 80en men e skifta berre sub e. no har eg 2* 12" alpine r-seie å dei spela kusa utav trusa, satan, har knust baklyktene 2 gonger og no er de sprekk i bakruta. absolutt å ambefale :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg