Gå til innhold

Stambo´s Octavia RS

Ranger emnet


Stambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag har jeg fått hentet ut airbaggen og byttet ratt :)

 

20130218_101234_zpsf36c39a4.jpg

 

20130218_101424_zpsb82cd0a0.jpg

 

Og voila;

 

20130218_101956_zpsb2641c05.jpg

 

Syns det løftet ganske mye på kjørefølelsen, og er veldig deilig å holde i :) Har en plan på logo, så det kommer :)

 

Har også fått noen LED ryggelys som jeg tenkte å prøve

 

20130218_102342_zps4630ca9b.jpg

 

Ganske stor forskjell å se på da

 

20130218_102858_zps1068579f.jpg

 

20130218_102904_zps972a6848.jpg

 

Dessverre så sitter det en refleks rett bak LEDen i tuppen som blokkerer for mye av lyset rett bakover, men har ikke fått testet i mørket enda så vet ikke hvordan det lyser :)

 

Har og fått noen andre motstander som jeg tenkte å teste sammen med DRL lysene, men det funket heller ikke, fortsatt feilmelding :( får prøve med sånne å sette inn i kretsen da selv om jeg er litt lei det varme helvette..

 

20130218_110936_zps0f60d9b0.jpg

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Beklager sent svar, har helt glemt å svare her :/ jeg har RSR vingen, den er størst ;) merker ikke noe på kjøreegenskapene, er jo bare normal bruk alikevel :) slitasjen derimot, den er absolutt tilstede :p men nesten bare på innerste cm av dekket :)

Både mercedesfelgene og BMW felgene er nå til salgs :)

 

BMW felger

 

Merce felger

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, en ting du kan prøve på DRL'ene dine, og det er og sette en helt ordinær motstand der som tilsvarer en tåkelys pære, om det er 55 wats pære og 12 volt blir jo dette 0,218ohm.

 

noen forhandlere på nett sleger sett av disse, men i så fall, så kobler du inn en slik motstand imellom pluss og minus på kretset om jeg ikke husker feil

 

MvH Golf II/ Fikseaunet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte å sette i en motstand, problemet med de er bare at de blir så inni helvette varme, så har villet prøve andre bedre alternativer først :) Men nå har begge de andre motstandene jeg har prøvd vært motstander for å fungere i sammarbeid med xenon og LED, så det er tydligvis kresen der.. å koble inn en motstand er null stress, har fagbrev i strøm :p

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er sånne som er neste alternativ å prøve :) ellers blir det vel xenon igjen om ingenting funker :)

 

Vingen limte jeg med Tec7, samme som jeg brukte satt første gangen :) sitter som f, og tåler hvartfall norges fartsgrenser x2. Bare matt lakken litt med noe 1000-1200 ish papir før du limer, så det er noe å hefte i :) Sikler på BMW felgene selv jeg :p Og hadde de vært 9" bak hadde de aldri vært til salgs ;) Mye camber er egentlig det minste problemet med de.. :p

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan forstå at du ville hatt dem selv da :)

 

Hvor enkelt er det å styre med VAG-COM selv. Er det så enkelt som beskrevet her?

 

Vag-com VCDS HEX-USB+CAN Intelligent Dual-K plus USB Interface | Bildiagnose din leverandør av verkstedutstyr

 

 

Kjøp ledning og få med cd så er du igang?

 

 

Får bilen om noen uker nå. Blå RS 2012 mod, fra tyskland. Gleder meg til å modde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske greit ja, veldig mye er selvforklarende :) er den kabelen i linken jeg har :) spørs litt for mye du tenker å bruke det såklart, er selv innom min egen bil kanskje en gang eller to i året, så er dyrt å kjøpe bare for en enkel justering :p men er jo kjekt å ha til senere da evt :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår