Stambo Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Nei, jeg har ikke det enda. Har enda ikke fått koblet motorer på lykter, er ikke så lett når bilen er mer hos lakkerern enn den er hjemme hos meg :( mest sannsynlig må jeg bytte til facelift styreenhet etc for å få det til fungere. Hva som må kodes må jeg se ann når det er gjort evt :) forhåpentligvis blir det siste turen til lakkerern den uken som kommer nå, så blir det litt mer fokus etter det :) har et sett nye felger i sikte også, om noen er intr i 19" Merce felger :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Hentet i går bilen er tilbake fra lakk for 3de gang, jeg er ikke heelt 100% fornøyd, men tror ikke de klarer bedre :p Det må hellakkeres skal det bli dønn 100% uansett.. Skrudde derfor ekstra ned i stad, litt mer enn på Våler og kastet på 19". Utrolig kjørbart, subbet ingenting på vei hjem :) Kanskje det går noen mm til foran :) Bilen er møkete og ser generelt ut som et takras, men syns ikke så godt på bildene uansett.. Satse på å få tatt den et tak til helgen! Det trenger den! :) Photos; (low quality, bare rullet 10m ut av garasjen) (og etter noen km kjøring) Bedre bilder bil komme snart :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpedoz Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 (endret) Hei du :) Gå på 09, også velger du koding og Longcode helper. Så blar du litt i bitene og der kan du huke av for "foglights as DRL" også kan du velge prosentvis front blinkers som parklys :) Husker ikke eksakt, men du finner det der :) Når du setter på us-park er det en stooor fordel å ta ut pærene til parklyset pga lyset blir gul oransje med park i. Men da får du jo feilmelding på det, men det kan du fikse med å sette inn LED park med motstand med feil polaritet ;) Heisann Lurte på om du (eller noen andre) har oversikt over bitene her. På min (std tdi 11 modell) var det kun bit 1,2,3,5,6 som hadde "ledetekst" - og ingen av disse sa "foglights as DRL". Ønsker å prøve 20-25% blink som park (går det forresten å skru ned org. park til 1%) ? Samt prøve å sette kjørelysa i fangeren (evt tåkelysa) som coming/leaving home lys. (er kanskje der du mener "foglights as DRL" ?) Om du eller noen andre her inne vet :) EDIT: fant kanskje svaret selv, her: gikk aldri bortover "til høyre" jeg, så bare i første "boksen" (se fra 34 sekund og ut) så er det vel installerte (fysiske) komponenter som er premissgivende for hvilke valg jeg får Endret Juli 5, 2012 av torpedoz Siter 2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter 2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna 1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6 1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Hei :) Du har facelift, og dermed den annen styremodul enn pre-FL. På Facelift kan du ikke kode på US-park.. Har ikke helt oversikten på bitene på FL, men du ser jo alt av valg på videoen der :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpedoz Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Hei :) Du har facelift, og dermed den annen styremodul enn pre-FL. På Facelift kan du ikke kode på US-park.. Har ikke helt oversikten på bitene på FL, men du ser jo alt av valg på videoen der :) Takk, jepp, så jo den videoen etterpå. Vi bare testet med en ROSS kabel til en kollega, men vi tenkte jo ikke på å flytte oss bortover, må prøve å se hva vi finner der ;) Siter 2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter 2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna 1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6 1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Da har jeg fått pussa litt på bilen i dag :) grundig vask og polering var på tapeten, også blir det voks og innvendig i morgen. noen bilder av morroa; Klart til vask Rim seven på felger Iron X på bilen Vasket og klar for polering Lite bilder i mellom her, men ferdig polert og ute for en rask spyling. Også koblet LEDsa Og slik den var når jeg ga meg :) Det var tydlig at de har kjørt den ganske godt med maskin hos lakerern nå sist, for den var myye bedre i lakken enn den var tidligere.. De hadde jo "litt" lakkstøv å få bort.. : rolleyes Men i sola så det jo ikke ut, kjørespor overalt, men satser på at det er fikset nå! Cleaner fluid og SV Mirage i morgen :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Da var sommer pussen unnagjort :) Ble noen timer i dag også, med SV Cleaner Fluid, og SV Mirage :) (Mirage lukter så jææævli digg!!!!) Og mens voksen lå på ble vinduer vasket inni utenpå rundt om med noe glasskum jeg har :) Også var det inni en tur da, støvsuge hele kjærra, green clean over alle flater, og brodern fikk æren av å smøre inn skinnet :) Deilig ass! nå er det på stell igjen :) Bilder; (jaja, skivene er brune etter å ha stått to dager etter vask) Og begge bilene i hus :) (oljeflekken under Skodan er fra Corollan, den svetter ved tappepluggen... :p ) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Hva bruker du når du smører inn skinnsetene? Må få til ett treff snart Stambo ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Nå brukte jeg autoglym sin leather cream eller care eller hva det var (:p) fordi det bar det jeg hadde :) Ja, på høy tid med treff! :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Hva bruker du når du smører inn skinnsetene? Må få til ett treff snart Stambo ;) Ang. treff. Jeg har kommet med et forslag i tråden "Skoda (og SEAT) treff/samlinger for 2008 - 2011" I Lier i morgen (tirsdag) klokken 19.00. Håper vi ses. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Fikk ikke kommet på treffet som var (som du sikkert så), men VW Audi klubben har treff til helgen ved Hunderfossen hvor de har egen Skoda/Seat klasse på utstillingen :) Er utrolig høyt nivå på bilene der, så mye fint å se! ;) vært litt lite oppdateringer her, men forrige onsdag fikk jeg i xenon i tåkelysa to dager etter fikk jeg mangellapp av biltilsynet på xenon i tåkelys og film på ruter framme :p Dagen etter, (lørdag på Gatebil) fikk jeg premie for 3.plass i Øvrige merker :) Bilde fra Gatebil tatt av en kamerat, Jon Christian Aardal Etter det er bilen vist, og har senket bittelitt til foran :) Ikke noe bra bilde, men bilene er nå hvartfall med :p Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Var på photoshoot med en kamerat i går! :) Sjekk gjerne facebook siden hans; HTH Photography :) Resultatet; Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Veldig fornøyd med bildene! :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Rett og slett meget lekkert :D Kjempebra bilder av en meget gjennomført Octavia RS :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 flotte bilda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 Mange hjertelig takk for det! :) Ære til fotografen for bildene! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg