Noizeez Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 burde bytte reg kjede på biln min noen såm vet kor lang tid dt tar å eventuelle priser på deler? å om dt finnes noen for før D.I.Y guider? Siter - 92 VW golf 3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Girkassa må ut. De jeg har bytta på på jobben har jeg skrudd ut hele motoren på. Er nesten ikkeno jobb, samt at det blir 100ganger lettere å komme til. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noizeez Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Girkassa må ut. De jeg har bytta på på jobben har jeg skrudd ut hele motoren på. Er nesten ikkeno jobb, samt at det blir 100ganger lettere å komme til. vet du pris på dt delene? å kor lang tid dt tar? sånn ca. :P Siter - 92 VW golf 3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg