stian89 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Heisann! De siste ukene har jeg fått et problem med at bilen min lader seg ut når den ikke har blitt brukt på omtrent 1 døgn. Jeg var ute og feilsøkte med tangamperemeter, og når jeg tok ut den 15A sikringen som går til "Kofferaumleuchte, Zentralverriegelung" (lys i bagasjerom og sentrallås om jeg har oversatt riktig), forsvant strømtrekket. Strømtrekket når bilen er av er på rundt 0,8A, dette forsvinner når denne sikringen er tatt ut.. Så midlertidig løsning er at jeg tar ut denne sikringen hver gang jeg ikke bruker bilen. Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Audi A4 1995-mod. 1.6L bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Nå har ikke jeg særlig god peiling på strøm, men du har sjekket at det ikke er bryteren til lyset i bagasjerommet som er dårlig? Altså at lyset står på hele tiden? Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Ja, det funker som det skal.:) Så må være noe med sentrallåsen, men dette har jeg ikke greie på i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg