Firebird326 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hei! har nå sett etter deler til en ford Granada. Er usikker på årstallet, men det er en Mark II 2.3 gl 4 dørs årstallet ligger nok mellom 1977 - 1985. er relativ ny på disse bilene og er usikker om det er noen stor forskjell på disse årstallene? Noen som vet av: Høyre framskjerm, frontfanger samt grill og dørpanel høyre side fram. Håper på positivt svar :ford: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Mark 2 da er den nyere enn årsmodell `82, som kom seint i `81. skjermene tror jeg er like fra `77/78 og ut. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird326 Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 hehe! ok Takk for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firebird326 Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Har nå hentet hjem bilen, fikk skiftet bensin slange og den gikk som en klokke. Tross at den har stått ubrukt siden februar 2002. han jeg hentet den fra sa at jeg ikke kom til å få bilen på veien før jeg ble pensjonist, hehe! men jeg så en fremtid for denne bilen istedet for at den ruster bort vil jeg ta vare på den så godt jeg kan. Ribbet den for allt interiør samme dag og fant en del rust, men rust kan også fjernes ;) MEN det jeg egentlig lurer på, er om noen vet om noe karosseri deler, samt lykter, grill og fram fanger. noen steder i nærheten steinkjer/verdal. hvis det er noen send meg en PM. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg