himamekkn Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 har ein golf 2 syncro som eg har tenkt å bygge bilcrossbil av og kjøre med bakhjulsdrift. så då er spørsmålet kva ville dere brukt av motor, gir og bakaksling? prøvde å ta av drivakslingane framme og kjøre med kun bakhjulstrekk men det varte ikkje lenger enn eit kvarters tid før eg tok mellomakslingen :P Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Det enkleste er kansje å kjøre med girkassen du har, er det noen muligheter for å forsterke mellomakslingen da? Er motoren tverrsttillt på denne bilen originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 (endret) har igron lite tru på att det orginala tåler det med å berre kjøre på bakhjulsdrift fordi den til vanlikt driver 80% framme og 20% bak eller noko slikt. og før mellomakslingen rauk så når eg rygde litt og skulle kjøre framover igjen var det noko som lakte ein bråkelyd og etter 1 sekund og to så begynte den å bevege seg, og det hørtes ut som om det var baki bakakslingen det kom frå.... motoren er tverrstilt orginalt ja. og eit anna problem med å kjøre med tverstilt motor er att den blir så lett på baken... Endret Mai 4, 2010 av himamekkn Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Høres ut som ett prosjekt med mye jobb.. Lettere å kjøre med framhjulstrekk da. Eller å selge den, å få i en som er bakhjulstrekk originalt :-) Men så klart.. alt er mulig bare man legger nok tid og penger i det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 På Goldagsløpet for noen år siden var det med en slik Golf. Mener det satt Volvo B23 + M45 i den + Volvo bakaksel. Helt klart mye jobb, g jeg tviler på att det er verdt det! Men, verden er full av raringer, så hvorfor ikke!? :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 er nokk litt arbeid ja men skal ta det som eit langtidsprosjekt ;) såg ein golf med bakhjulstrekk til salgs her i haust eller ka ti nå de va å den var det volvo bakaksling, motor og girkasse trur eg. så kansje det er volvo eg må satsa på då(?) Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg