straydog83 Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Jeg kjøpte dette VVT hjulet selv for 1900kr på Volvo og skal hjem å skifte det i morgen. De tar seg godt betalt ser det ut for! Hvordan gikk jobben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keste Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Lyden ble borte og jobben i seg selv var meget greit. Det jeg sleit mest med var de j#vla dekslene.. Det er litt trangt å få disse ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Lyden ble borte og jobben i seg selv var meget greit. Det jeg sleit mest med var de j#vla dekslene.. Det er litt trangt å få disse ut.. Tar du oppdrag i nordland? :blunk: Må man ha en del spesialverktøy for å låse av registeret? Skifta du reg.reim samtidig? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kseim Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Hvis en har mulighet bør en ta turen til Sverige. Der kostet bytte av VVT-hjul og reg.reim, samt 140k km-service 6975,- SEK (5937,- NOK) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Hvis en har mulighet bør en ta turen til Sverige.Der kostet bytte av VVT-hjul og reg.reim, samt 140k km-service 6975,- SEK (5937,- NOK) :D fu*c... Kjører fra Stockholm i morgen tidlig. Var å fikk skifta venstre sidespeil på Volvo her. Verdens BESTE service!! Har aldri møtt en så blid og service innstillt mekaniker før!.... Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockajoe47 Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Hei Har nå endelig fått denne fine lyden i v40'n KMstand: 131.000 men byttet reg reim på 99.000km Må den byttes når jeg bytter vvt hjulet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetleba Skrevet Oktober 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Da er vi to, Rockajoe47! fikk nylig denne lyden på min selv, KM stand: 139.000. reg-reima er bytta (husker ikke helt når). Er denne feilen kritisk eller går det bare utover ytelsen til motoren? Rockajoe47: Tror ikke det er nødvendig å bytte reg.reima. men i og med at den uansett må av for og komme til VVTen, tror jeg folk like så godt VELGER å bytte den da den allerede har blitt tatt ut.. er ikke bilmekaniker, men det var det jeg fikk inntrykk av da jeg snakket med en på volvo-verkstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VF500F Skrevet Oktober 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Noen som vet om dette er samme motor som sitter i Laguna II? Hadde samme lyden, og det ble konstatert at det var VVT drevet. Men på min varte lyden ca 2-4 uker, så fikk jeg havari på drevet. Skal nå kjøpe meg en 2002 V40 1.8 som de sies er defekt toppakning på, vurderer derfor å bytte ut motoren. Og hvis det stemmer at det er samme motor i Renault, så har man jo litt større mulighet til å finne en brukt motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Vårum Skrevet April 24, 2021 Rapporter Share Skrevet April 24, 2021 Jeg får ikke sett videoen da den er privat men jeg har en 2002 mod v40 1,8 l. En gjentagende rytmisk raklelyd.....brrr.......brrrr......brrr Er det denne det snakkes om her? Har blitt verre det siste året. Min har gått 128.000 Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg