badnewsbertone Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 (endret) Hei,registret gikk på gammel Golfen. Så nu er det dags for ombygging. Det jeg trenger er : -Komplett eksosanlegg til Golf 1 TD (hvis noe sånnt er å oppdrive) Rengner med at det er forskjeld fra D til TD !!Kan vel kanskje bygge om fra Golf 2 TD ?? -Har en TD motor fra Passat 91,som må renoveres, og ei 5-trinns kasse fra Golf 2 TD. -Har egentlig mest lyst å kjøpe dette komplett, motor/gear. Enten fra Golf 1 eller 2.Men da må dette være i bra stand. Ønsker ikke å kjøpe noe som har gått 3-400000km. -kunne også ha tenkt meg en komplett delebil, helst ifra Nordland/Troms. Er uansett takknemelig for tips/henvisninger,om dere vet om noe som bare står og kanskje kunne selges. 09.05.2010. Det va slettes ikke enkelt å få tak i dette !!! Kan nøye mæ med en suge diesel motor i første omgang. Så hvis noen har en Golf diesel stående med god motor,er jeg intresert i denne (motorn). Er også ute etter en stålfanger bak (chrom). Trenger ikke å være 100%, men komplett. Tel. 90612788 Endret Mai 9, 2010 av badnewsbertone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg