Nystuen Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Jaha... Reiste med disse dekka til bilsportforbundet, og tok dem med for at de skulle se på dem. Har papirer der det står at dem er godkjent, og en underskrift fra en som jobber der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Det er samme gummiblanding som det er i Avon dekka vis jeg ikke husker feil, dvs at dette er ganske myke dekk. De er også forserket i kantene så de skal tåle en liten trøkk fra sida. Jeg syns at de sitter bedre en Gullabo :) Kjørte første sesongen min i bilcross med Gullabo, men bytta over til DaCapo da vi fikk tak i det. For det første er det mye billigere, da vi kjøpte første dekket var det 500 kr stk for DaCapo, og 800 kr pr stk for gullabo eller noe slikt. Den andre grunnen er at vi fant ut de holder lengere. Vi solgte fire dekk til en som begynte og kjøre junior trening for 3 år siden (andre års junior nå), og han har de fortsatt, de begynner så klart å bli litt harde, men mønsteret er fortsatt OK.:D Og han har kjørt mange løp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveimyrv Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 da bør du kanskje snakke med bilsport forbundet. vil jo kjøpe dekk jeg er 100% sikker på at jeg får kjøre med når jeg kommer på løp. utover det høres dekka lovenda ut.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Skjønner at du vil vente til du er 100% sikker ja :) Må dekka dit en gang til så skal jeg ta med dem dit :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Se her: http://i624.photobucket.com/albums/tt322/Nystuen92/IMG.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Greit dokument å skriva ut å ha i licens-permen på løp det der.. Sender du dekk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Jeg skal prøve ett løp med piggfritt jeg. Noen som har prøvd det? :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Jeg skal prøve ett løp med piggfritt jeg. Noen som har prøvd det? :p Piggfri blir for myke, dårlig feste faktisk. Da ville jeg heller satset på grove piggdekk.. uten pigg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Prøvde det piggdekk uten pigg i fjor, og det funka godt foruten på asfalten. Null grep ;P Skal handle meg gullabo, men tenkte å prøve ett løp med piggfritt å se :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg