øverli Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 hei da har jeg kjøpt ny bil. og bruker muligheten til å starte en ny tråd da den gamle er bare mye tull. bilen er en: opel vectra 2000 16v. c20xe 1990 ikke ombygd. det som skal gjøres lakkere litt. bytte front rute. bytte bagasje luke. overhalle motor. det som er gjort til nå er fjærnet lykte spyllere/viskere spakklet og lakert. nye front lykter og bak lykter sveiste på japse tut. sto noen gammle vanlige vectra stoler i bilen. så jeg satt i noen recaro stoler. og et nytt kon filter. her er bilder av bilen. orginal potta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Ny bil igjen altså, så nice ut den der, skal du fikse den opp å selge den eller??? Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 skorpio kay. nei denne må jeg vel beholde. er en utrolig god bil. stivt understell og en synsykt dra vilig motor. jeg trudde den orginal men viste seg at den var chipet. og i tilegg er det ikke mange igjen. så den stiger bare i verdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 skorpio kay. nei denne må jeg vel beholde. er en utrolig god bil. stivt understell og en synsykt dra vilig motor. jeg trudde den orginal men viste seg at den var chipet. og i tilegg er det ikke mange igjen. så den stiger bare i verdi. Ok:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 har gjort litt med vectran. da den har gått litt ujevnt på tomgang og fjusket endel. så jeg tenkte å se over tomgangsregulatoren. og det skulle ta 4 timer å rense den da jeg må av med innsuget for å ta den av. tok av toppdekselet og får å glanspolere det. så lakkere efi boksen og litt andre detaljer. da motor rommet ser ut som et dass. er viktig med fint motorrom. i mårgen må jeg pusse rust lakkere litt rundt om så er den klar til et lite treff i helgen ble litt lite bilder nå men skal meg sammens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eagle-T Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Kul bil, men jeg syns nok at både originalpotta og de originale baklysene hadde kledd bilen bedre:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 håper du skal bytte di baklyktene og:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ville heller gått for røde sotete baklykter :) Svart grill, så passer frontlyktene bedre inn også. Min mening :) Eller, stilig bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hadde hivd front og baklykter på elva og skaffa meg originale lykter.. ser altfor kebab ot med de du har nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hadde hivd front og baklykter på elva og skaffa meg originale lykter.. ser altfor kebab ot med de du har nå.... helt enig med deg=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 helt enig med deg=) Sykt fint med original-look vectra 2000. ikke vanskelig å se at det er en guttunge som har hatt den bilen der tidligere :P Glemte forøvrig å nevne den fææle endepotta, Men enda godt at du fikk meg originalpotta bak, ingen andre endestusser som passer bedre enn den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 skikkelig japstyle på den stussen:D haha!! nei en vectra må ha org fangere med leppe, bakfanger med leppe, rund endestuss, og for guds skyld IKKE angel eyes og sånt dritt:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 skikkelig japstyle på den stussen:D haha!! nei en vectra må ha org fangere med leppe, bakfanger med leppe, rund endestuss, og for guds skyld IKKE angel eyes og sånt dritt:D Doble ovale endestusser ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 da har jeg fått gjort litt med vectran igjen. laget instrumen panel med vacum og volt måler og tening og start knapp. takk til steinshamn her på forumet. er og omtrent ferdig med motoren etter en liten gjenomgang. før etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 har en film snutt av vectran 0-100km/t har å fått inn en volvo 850 2.5 20v som skal skremmes. og få litt r styling. rette noen bulker og lakke litt. takk til stenshamn her på forume som har begynnt å jobbe sammens med meg. volvon vingen etter første strøk vinge etter klar lakk. rimelig bra for å vere lakkert med sprayboks her var jeg egentlig ferdig men ikke fornøyd slipte ned og tok grunnarbeide på nytt enda et nytt strøk ble ikke ferdig må ha mer lakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg