paulsberg Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Bilen: Golf 4 98mod I dag tenkte jeg at jeg skulle ta av det dekselet/trekket som sitter på bakluken(innvendig altså) for å dempe den. Men får det rett og slett ikke av. Lest i Haynes håndboken, men det som stod der gikk liksom ikke så lett som den fremstilte:) Er det noen her som har noen ideer eller triks angående dette? hadde vært utrolig hyggelig med litt hjelp:) Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 det er to skruer i håndtakene, resten er klips og det krever litt muskelkraft å få den av. få en til å holde luka mens du henger deg i håndtakene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 det er to skruer i håndtakene, resten er klips og det krever litt muskelkraft å få den av. få en til å holde luka mens du henger deg i håndtakene :) Takk for hjelpen:) det som stod i den boken var at jeg skulle fjerne skruene og bruke ett flatt skrujern forsiktig rundt hele, men fikk liksom ikke dette til å funke:( får prøve å dra litt hardt i det en dag da:) er det den letteste måten? eller finnes det "bedre" måter? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 jeg brukte en kombinasjon av skruejernmetoden og hengemetoden. Den sitter som faen, men muskelkraft er eneste metoden å få den av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg