steinknaus Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Hei, noen som vet hvor jeg finner bosch nr på ecu'et ? Takker for svar :) Steinknaus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Enten så kobler du til VAGCOM og får lest ut Boshnr eller så kan du fysisk åpne opp boken hvor ECU'en ligger og lese av Bosh nr som står på ECU'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Takker for svar :) Kan jeg da spør hvor ECU er? For jeg har ikke peiling :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Er en audi TT 8N, regner med det hjelper å vite dette ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Ligger i den boksen jeg har satt en rød pil(gjelder generelt Audi). Litt usikker på hvor den ligger i TT men regner med at det er likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Skal sjekke, takk ska du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Måtte jo så klart være en jævla stang på tvers av hele motorrommet (joda er bra å ha den, for all del), men det gjør at jeg ikke får opp det jævla lokket på boksen :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg