Golfen Rolf Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Hei. Jeg har en bmw528 automat 99modell. Forleden dag fikk jeg svidd lukt i kupen samtidg som det kom røyk. Noen som har opplevd dette før? Har aldri hatt noe gale med bilen og hadde den inne på service for ca 2mnder siden. Burde jeg levere den inn for og få det sjekket, jeg kjørte litt videre etterpå og det kom ikke noe mer svidd lukt eller røyk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbjo1 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hei. Jeg har en bmw528 automat 99modell. Forleden dag fikk jeg svidd lukt i kupen samtidg som det kom røyk. Noen som har opplevd dette før? Har aldri hatt noe gale med bilen og hadde den inne på service for ca 2mnder siden. Burde jeg levere den inn for og få det sjekket, jeg kjørte litt videre etterpå og det kom ikke noe mer svidd lukt eller røyk. Har vert borti at faktisk elnettet på en e39 bjøndre og brenne. Og kunden forklarte det på den måten du forteller det Du bør få dette skjekket Siter 2002 Bmw e39 520d 1994 Subaru Legacy 1991 Bmw e36 316 1991 Bmw e34 520i 24v + en hau andre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Kortslutning evnt ledninger som ligger å svir seg er ganske vanlig når du kjenner svilukt. Alt fungerer normalt? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg