troond Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 har en mondeo 97 mod 1,8 ghia som jeg monterte ny 2din spiller i. men etter at spilleren ble montert røyk instrument belysningen både ved speedometer og viftebryterne etc. sikringen til instrument belysningen ryker bare jeg setter i ny, relê'et er i orden også. tips anyone? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Sjekk om ledninger bak spilleren har havnet i klem eller ligger mot metall. En av ledningene bak her er nemlig koblet til instrumentlys. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troond Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 aha, takk! :) skal dra ut spilleren i løpet av uka og kikke, mye mulig at det kan ha skjedd,er ganske trangt bak der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 aha, takk! :) skal dra ut spilleren i løpet av uka og kikke, mye mulig at det kan ha skjedd,er ganske trangt bak der. Passer en 2 din spiller rett inn da?? trodde d var 1,5 din på mk2 jeg men.:wonder: Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troond Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 med litt finjustering og litt avknekte plast deksler så går alt, bare og pusse opp kantene igjen ;) fikk inn en Pioneer AVH-P3100DVD der med 5x7 alpine i dørene, ble knallfint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 med litt finjustering og litt avknekte plast deksler så går alt, bare og pusse opp kantene igjen ;) fikk inn en Pioneer AVH-P3100DVD der med 5x7 alpine i dørene, ble knallfint! Da forvente vi å få se bilde av herligheten :) Ikke nøye om det er lys eller ikke, bare det er lys i spilleren ;) Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg