stiianvolvo Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 det er ingen kraft i motoren min, skal være en 1,8 liters 116 HK. bilen drar ingenting, drittdårlig akselrasjon. noen som kan ha peiling på hva det kan være? motortempen ligger kun på 79-80 grader, er ikke dette 10 grader for lite? bilen bruker 0,93 på mila, noe jeg osgå synes er mye for denne bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 1.8 literen er super slapp , jeg har hatt 2 stk og kjøpte meg til slutt en 2.0 turbo .. mine klarte ikke holde 100 Kmt opp lierbakkene i 5 gir ... så den bilen noe som helst oppoverbakke i 5 gir var det bare å gire til 4 gir .. forbikjøring var også pain , de måtte jo planlegges før jeg dro på tur =) jeg syntes bare synd på de som har 1.6 jeg .. men den føles akkurat samme som 1.8 har jeg hørt ... og ja mine brukte nesten literen på mila begge 2 Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Går den så dårlig er det nok feil på innsug, hull i eksos eller noe i den dur. Lambdasondefeil kan gi jalla drag og futt. min 1998 v40 klarte 5te gir opp lierbakkene i går, men hadde 120 i bunn og ca 100 på topp. Jeg kjørte 384 km nå med litt by og tur/retur Sandefjord og hadde 34 liter på tanken. Tempmåleren ligger under halvveis opp på skalaen, så du har tydeligvis noe feil på bilen som må fikses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg