Anders5316 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Hei Er det vits å bytte ut någe foringer/stag når man skal senke bil med fjærer og dempere? ca 35-40mm Hva bør byttes ut isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 fjærbeinslager kan kanskje være en ide å bytte om det er lenge siden. Så vidt jeg veit så slites de fortere når man senker også. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders5316 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Okei. Kjørt 130.000km, såvidt eg vet er ingenting skifta under der. Men det er ikkje et must å bytte div foringer å lager ++ under, for å få bedre kjøre egenskaper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Steinharde nylonforinger, gjerne aluminium eller uniballs, stabstag over og under, foran og bak. gjerne et 10-punkts veltebur også. Da har du fin og stiv bil :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Skal ha coilovers til min jeg og, noe spesielt man bør bytte når man først er i gang? Skal bytte 1 foring ettersom den er dårlig, men utenom det vet jeg ikke. Er det en skål av noe slag som bør byttes når du bytter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 fjærbeinslager kan kanskje være en ide å bytte om det er lenge siden. Så vidt jeg veit så slites de fortere når man senker også. Quoter meg sjæl :P Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 hiver meg på denne, dog med et litt annet spørsmål; Leonen min er senka, men jeg sliter med litt vel mye negativ camber på bakhjula. Såvidt jeg vet går det ikke an å justere dette. Noen som har testet ut noen løsninger? Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg