littrar Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 (endret) God kveld. Er nylig eier av en Mercedes. Synes lyset foran er for mye lys, iallefall i sola. Er det mulig å kun bruke de vanlige lys foran istedenfor den xenon lyset? Omtrent slik ser det ut: Jeg kunne gjerne kun hatt på et av disse og ikke flere om dagen og heller skru på noe mer om kvelden. Fant på Internett: Det er omtrent slik jeg har på bilen min: På bilen min står den på 0 (null). Men om jeg skrur på den så skjer det egentlig ingenting! Endret April 24, 2010 av littrar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Vri bryteren ett hakk til høyre og ett hakk ut, da tennes parkeringslys, baklys og tåkelys(de nede i fangeren), vil tro det er lite hensiktsmessig å kjøre med fjernlysa tent på dagtid som du foreslår. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littrar Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Takk Einar. Jeg fikk til kun å slå på de lysene nede i fangeren men ikke den jeg har satt grønn ring rundt på i bilde ovenfor. Er det mulig å kun ha på den? Ellers så har jeg ikke noe i mot at de i fangeren er på :) Takker igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg