teleskimo Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Hei! Jeg monterte nye klosser og skiver foran på min Allroad. Og det viser seg at slitasjeindikatoren foran på venstre side har blitt ødelagt. Jeg har null lyst på å skifte klosser da det bare har gått 3 uker siden jeg byttet. Er det noen "workaround" på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Får du opp bremsevarsellampa da etter at indikatoren ble ødelagt ?Isåfall går det an å koble det vekk med diagnose apparatet.Verkstedet gjør dette for deg. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Bytta du ikke slitasjevarsleren? Er det en ledning til den, koble den fra på klossen bare, er det to skjøt de sammen. Selvfølgelig på ledningen som hører til sensoren, ikke på bilen, men det beste er jo å fikse feilen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teleskimo Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Er bremsevarsellampa som ga meg hintet. :) Og ja, jeg byttet indikatoren likt med klossene. Så blir vel å poppe innom et verksted og få det bort eller å lage en hot-fix sjæl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saga25 Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Koble sammen ledningene. Det bruker jeg alltid å gjøre når lampen for slitte bremseklosser kommer på. Når den begynner å lyse så er det alltid noen millimeter igjen så hvis man ikke har tid eller ønsker å tyne klossene litt lenger så er det bare å koble sammen ledningene for å få varsellampen til å forsvinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg