Stian442 Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Hei! De er våren kommet og tid for sommerhjul! Nå har det seg slik at jeg solgte mine gamle felger så trenger da noen nye! Jeg vurdere nå å gå for Zito Milano. http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp01.html Noen som vet hvor bred kant det er på disse felgene i størrelse 8.5*19? Jeg vil ha 8.5*19! og her fåes det med ET30 og ET45! Jeg har høydejusterbart senkesett på bilen som er en Audi A4 1.8TQ S-line, så bilen er ganske lav! Derfor lurer jeg på hvem ET jeg skal velge? 30 vil vell stikke litt mer ut enn 45 så spørsmålet er om 30 vil stikke såppas ut at det vil subbe i utterkant eller vil dette gå bra? De gamle felgene hadde ET38 og det gikk kjempe bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 (endret) Ooo...den er lei. Hverken 30 eller 45 vil se bra ut. 30 VIL stikke utfor og 45 vil ligge endel innfor. Hvis du absolutt skal gå for disse, så gå for 45 og skaff deg noen spacere. Kan legge til at jeg har noen 8*18 med ET30 og de ligger HELT ute i skjermbuen. Orihime har satt 8,5*19 felger på sin bil: Med den dekk dimensjonen så bør du gå for felger som er 8.5"x19" med ET35. Da vil de gå akkurat innenfor skjermbuen. Har samme dimensjon på mine felger. Endret April 22, 2010 av Legolego Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Takk for hjelpen LegoLego! Der reddet du meg ;)Jeg fikk snakket med selger og dem skulle skaffe disse felgene med et35 :) Så da er det ikke noe problem :D Så da er felger bestilt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 Ja, nå har deg seg slik at dem ikke får levert Zito milano felgene til meg alikevell så nå ble jeg jo kjempe glad :( Så da måtte jeg jo gå for noen andre igjen da! MenMen. Når jeg har senket bilen så mye jeg har vil 8.5x19 ET 35 komme for langt ut i buen så det vil subbe, eller går det bra? Burde jeg valgt ET 40 istede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Ja, nå har deg seg slik at dem ikke får levert Zito milano felgene til meg alikevell så nå ble jeg jo kjempe glad :( Så da måtte jeg jo gå for noen andre igjen da! MenMen. Når jeg har senket bilen så mye jeg har vil 8.5x19 ET 35 komme for langt ut i buen så det vil subbe, eller går det bra? Burde jeg valgt ET 40 istede? det var kjipt..:P Det kommer vel mest ann på dekkene om det subber eller ei med 8.5x19 et35. Jeg kjører med den dimmen, og har ca en finger mellom alle hjulbuene.. Da med 235 dekk som er for bredt, skal bytte om til 225, håper det blir bedre. Subber ikke når vi kjører to, men bare med en ekstra bak så hører jeg det innemellom.. Velg hvertfall 225 el 215, men da vil du få god strekk... disse med kumho dekk Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Hva menes med strekk? Har aldri skjønt det... Dekket blir strekt mer ut mot felgen og ser tynnere ut eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 smalt dekk på brei felg :) du får litt vinkel på dekksiden, noe som gjør at du kan snike den ned en del mer enn uten strekken:) med tanke på et ville jeg tatt 40 og heller space ut hvis du syns de kommer for langt inn .... min subber ikke og detter er med 8.5x19 et 40 og 225 35 19 Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hmm, da lurer jeg på om jeg skal gå for ET 40 jeg gitt! Heller space ut 3mm om det trengs. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg