Tuning God Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 :eek: Tror jeg må finne meg en ny ascona.. tror det blir for dyrt for meg og fortsette ... Hele jævla dørken er jo rusta ihjel... Blir vel ribbing av "Go'deler" til helga og høgger på mandag... Noen som er int i et Cool Coiling 40mm senkesett? (fjører) Brukt i 3mnd. Selges kr 800,- Selger alt av deler. (Lykter, dører,dashboard og panser er strøkent) mail om noen trenger noe billig! MAIL MEG Kommer tilbake med nytt prosjekt ASAP! :rolleyes: EDIT: Har også en Ascona A 4'trinns kasse Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 ta de sammen no å begynn å sveis! går fort å fikse dørk=) ka mer så e rustent? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Kor mykje skal du ha for heile rakla? kommer å tar den straks ej, visst du er fornuftig med prisinga i og med at den er rollemala og foll i rust! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Mange som får sjokk når de ser gjennomrust, men jeg kan love deg en ting, og det er at du finner IKKE en gammel Opel som ikke er sveist eller ikke har rusthull! Bare å sette igang og sveise! For all del ikke kast skallet iallefall! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Forresten, hvor er Asconaen i landet? Jeg kjøper den gjerne jeg om det ikke er alt for langt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by KviljoRacing Forresten, hvor er Asconaen i landet? Jeg kjøper den gjerne jeg om det ikke er alt for langt:D Nei du bor for langt unna... dette er langt nord. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Hehe :D Blir budrunde her, hehehe, neida. Bare sørg for at den ikke går i pressa du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by KviljoRacing Hehe :D Blir budrunde her, hehehe, neida. Bare sørg for at den ikke går i pressa du;) Jepp det skal jeg gjøre! Vart helt paff da han sa at den skulle pressest. Blir lenger og lenger mellom ver Ascona b en møter på. Trist, men sant... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Ja det blir bare ferre og ferre... Gjelder å ta vare på de som er igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 jeg har ikke helt bestemt meg .. Men bilen befinner seg i Ålesund =) går for 3000,- med senkesettet, sommer og vinterdekk på stål og et helt nytt luisiratt ( 12,5" eller no sånt Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 og Anders ... det hadde gått steike flått og sveise vis vi hadde hatt GASS ! Men får vel se hvordan det går i morgen når jeg ribber resten av dørken... Har ikke sett bak og passasjer siden ... Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Larsen jeg har ikke helt bestemt meg .. Men bilen befinner seg i Ålesund =) går for 3000,- med senkesettet, sommer og vinterdekk på stål og et helt nytt luisiratt ( 12,5" eller no sånt Hvor mye skal du ha for den uten motor da?:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 motoren blir med på kjøpet for den er skjært... :D Kassa er helt fin så vidt jeg vet. .. Edit: går for 3000,- etter helga vis jeg fortsatt skal selge den da. Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Funne ut om du skal selge den? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 HVor er Larsen???:confused: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg