Dibbern Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Det venstre bakhjulet mitt vingler. -Ja, jeg har skrudd fast felgen skikkelig! Hva kan det være? Er det mulig å stramme hjullageret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Det venstre bakhjulet mitt vingler. -Ja, jeg har skrudd fast felgen skikkelig!Hva kan det være? Er det mulig å stramme hjullageret? Hører du klakke eller romle lyder om du løfter opp bilen og snurrer på hjulet? Hvis det er slark i hjullageret må det skiftes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Ligger ikke en senterring i veien der? Skeiv felg, skeiv trommel/nav, hjullager etc.. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Det er klakkelyder når jeg svinger til høyre.. Har vært hos ford, men de fant ingen feil.. De sa de hørte lyden,men visste ikke hva det var... Knallservice hos ford gitt...ehnei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 skift hjul lager og spindelen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Du har en settskrue på trommelen din. hvis ikke det er spor til den i felgen vil det vingle no jævelig. For å fikse det kan du borre et lite spor i felgen der skruen sitter. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg