Leirviken Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Lufter vraket mitt for salg. Bilen selges helst komplett! motor og gir i topp stand. s4 (eller var det s6?) bakaksling, med ventilerte skiver som nettopp var bytta. Sorte skinnseter, uten rifter, selges høyst bydende. Den er skadet på høyre side, bakdør. Må kappe bort b-stolpe for å få ut passasjer setet. Kjøper foreslår en pris, så blir vi enig! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannik Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hei er på jakt etter det Relèet som styrer takluka og Elvinduene foran... Det som sitter nede ved A-stolpen på førersiden.. Om det hadde vært mulig å få kjøpt det evt.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hei er på jakt etter det Relèet som styrer takluka og Elvinduene foran... Det som sitter nede ved A-stolpen på førersiden..Om det hadde vært mulig å få kjøpt det evt.?? Jeg har kun eltakluke da. Men kanskje det er likt, om man har begge deler. Men jeg har hatt en del tull med takluka mi. så er jaggu ikke sikker på om releet er ok. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 hele bilen selges 10 000 Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilmannenoslo Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Selger du interiøret? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grim-reaper Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 fått solgt bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Interiøret er solgt. Bilen har stått i garasjen å tatt plass i 8mnd, så idag kjørte jeg den til skroten. Beklager at jeg ikke så innlegget ditt tidligere grim-reaper. Noe spesielt du skulle hatt? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grim-reaper Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 Interiøret er solgt.Bilen har stått i garasjen å tatt plass i 8mnd, så idag kjørte jeg den til skroten. Beklager at jeg ikke så innlegget ditt tidligere grim-reaper. Noe spesielt du skulle hatt? er på jakt etter alt av baklykte, bensintank, forfanger, bakfanger, blinkelysene forran og alt av pynteliste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg