victima Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 HEI! Var på visning i dag og fikk vite at jeg måtte bytte venstre baklykta pga. sprekk. Jeg var en tur på skroten og skjekka opp, og syntes at 500 var litt drøyt. Lurte på om noen på østlandet var interisert i å låne meg eller selge meg en venstre baklykt slik at jeg kommer meg igjennom visninga. :) Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 500 er vel standardpris for en baklykt på skroten. Så lenge den er hel og noenlunde pen, så er den verdt det. Regner med at du vil synes dette er billigt etter å ha tatt en sjekk på hva møller skal ha for en.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 ja, jeg vet vel egentlig det. Men virker så unødvendig :p Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg