[kj] Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Selger bilen min, har kjøpt meg en VW passat som skal til pæsj =) Er en Nissan 100nx, fri for farlig rust, genialt konsept for styling da - for de som er ute etter en tøff sommerbil, ikke noe galt og bruke den om vinteren heller ;) bra varme apperat ;) hehe girkassen må byttes, hopper ut av 5gir. ellers i bra stand den har gått 166k 1,6l 16v, går bra (til ikke turbobil ;)) pen bil flere bilder http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=383534 Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 eneste i norge som har øyelokk Lurer på hvem sin skyld det er jeg :rolleyes: [THREAD TAKEOVER] og til deg som kjøper denne. ta kontakt med meg, jeg har en vinge tilsalgs ! [/THREAD TAKEOVER] Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 hehe - lurer pådet ja;) skal tipse evnt. kjøpere om den vingen din jeg :) så slår vi 2 fluer i en smekk Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg