depalmer Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hei. Jeg lurte på hva dere som tjener penger på salg innen bil gjør for å tjene mest mulig? Kunne tenkt meg å tjene litt i tillegg til jobb osv, så jeg tenkte jeg skulle begynne å kjøpe bil-deler og selge videre for litt profitt. Finner dere bare bildeler i god stand og kjøper dem billig og selger videre for litt mer? Eller kjøper dere litt slitte deler billig og pusser dem opp? Setter pris på erfaringer og svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Kjøper hele biler og selger deler derfra jeg.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 skal du tjene penger på kjøp og salg av brukte deler? Gløm det. Kunsten er å se en god handel når man ser den, ha god tid og vite rette priser. Det er mere å hente på å kjøpe biler som er i ca. god stand billig og selge det i deler. Det skal sies at det er få som faktisk tjener noe de kan stole på i slikt, da må man drive stort. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Om du driver stort, har et stort lager, bra nettside, gode priser.. så har du ikke akkurat den hardeste konkuransen om du kjøper delebiler og selger delene. Bilhøggere er jo ikke akkurat kjent for kundevennlighet og lave priser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 For å drive med et enkeltmanns-foretak/egen bedrift må du ha peiling på hva du gjør. Det innebærer som Einar sa å vite hva som er en god handel. I tilegg må du være flink til å skru, og vite mye om de forskjellige bilene og merkene. Ikke minst må du sette deg inn i de økonomiske tingene og lovverket. Se for deg at noen spør om du har en 2 liter bensin motor til 190E. Du har system på tingene dine og vet at du har en MB E200 av en annen årgang stående. Men passer motoren overens? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg