Gå til innhold

Intercooler ønskes kjøpt..

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Intercooler ønskes kjøpt for en billig peng...Som paser best mulig på en golf 1.....d beste hadde vært vist noen viste om en sharan ic for den passer så sinnsykt godt til 1.ern..men nesten alt av interesse..derav sharan er ikkje er den mest brukte racebilen.hehe

Tdi sharan ic det er snakk om.......men som sagt nesten alt av interessse..bare den er litt tynn å utaket å intaket er på forskellige sider...prøvde en 200turbo ic..men d gikk ikkje....

82 VW golf mk1 GTi (16v)

86 VW golf mk2 GTi16v

www.west-cruising.cjb.net

97 VW Rs Vento-x-

85 VW Jetta GTi-x-

87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA)

Ålesund e byen å vw audi e merket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat d viste jeg ikkje men sprinter ic blir for stor for turboen tror ej..men den går rett i ..d vet jeg...

men rop ut vist du/noen vet om noen:):)

82 VW golf mk1 GTi (16v)

86 VW golf mk2 GTi16v

97 VW Rs Vento-x-

85 VW Jetta GTi-x-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GOLF/TIC

akkurat d viste jeg ikkje men sprinter ic blir for stor for turboen tror ej..men den går rett i ..d vet jeg...

men rop ut vist du/noen vet om noen:):)

Tror ikke den er for stor. Den er omtrent samme størrelse som på Golf G60, men litt tynnere og plastikk endetanker

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mest sannsynlig fått tak i en sharan ic..:)...Sto en sprinter der med men den va smadra i fronten so den va bare pinneved igjen av..ka skal ej gi for en sånnn???kan jo ikkje vær alverda heller'

82 VW golf mk1 GTi (16v)

86 VW golf mk2 GTi16v

97 VW Rs Vento-x-

85 VW Jetta GTi-x-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GOLF/TIC

Intercooler ønskes kjøpt for en billig peng...Som paser best mulig på en golf 1.....d beste hadde vært vist noen viste om en sharan ic for den passer så sinnsykt godt til 1.ern..men nesten alt av interesse..derav sharan er ikkje er den mest brukte racebilen.hehe

Tdi sharan ic det er snakk om.......men som sagt nesten alt av interessse..bare den er litt tynn å utaket å intaket er på forskellige sider...prøvde en 200turbo ic..men d gikk ikkje....

Hei! Har 2 intercoolere liggende. En fra en Audi A4 1.8T og en fra en Volvo 850 turbo.

Kunne tenkt meg ca en 1000-lapp for hver av de.

Bare å gi bud.

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har coolere da.

4000.-

2,5toms inn og ut.

Tåler over 2bar.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider