Hallvardu Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 (endret) har en golf 3 gti som jeg kjøpte for å egentlig bruke i vinter, men fikk aldri skilta den eller fått ordna div mangler før vinteren var over:hammer det er en 93mod om jeg ikke er helt på jorde nå, gått ca 180000. noe problem med motor, den får ialefall ikke gnist. Den starta når jeg henta den, men har aldri fått prøvd den noe serlig, siden det ikke er skilt på den. Den er rød, så er litt matt noen steder men noe ser ut til å være opplakert i senere tid. står på sota baklykter å DTM bakpotte. Jeg har ikke funnet noe serlig med rust på den, uten å ha sett så mye etter det, noen småbulker. ialefall mye bra deler.:) bud eller eventuelt bytte i gammel BMW av ymse slag:) Endret April 22, 2010 av Hallvardu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 går billig..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 up.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet April 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 da er noen bilder på plass..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvardu Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 3000, ellers blir d dynga i nermeste framtid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg