Saxhaug Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Hei. Har en Audi 100 87mod 2,2 5cyl. Erfarer at motoren blir sinnsykt varm, er det normalt at den skal gå opp på 105-110 grader? Når bilen er stoppet starter viften etter en stund, men den nekter å gå konstant om bilen står på tomgang, da kobler den inn/ut hvert 5sek elr lignende. Kan ikke skjønne at det skal være sånn, men fikk likevel høre at dette var normalt på disse bilene..:S Tips, råd plz! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Jeg har en 200 turbo med MC motor (5 cyl) og det er akkurat det samme med min også. Mener det skal være normalt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxhaug Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 ok, godt å høre! :) Forresten, motoren "fusker" litt når jeg kjører med jevnt press på pedalen. Kjennes på en måte ut som motoren holder igjen litt av og til, helt til jeg presser mer på gassen. Har prøvd med en dyserens for å se om den gjorde susen, men ikke noe særlig resultat. Noe erfaring fra det området også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hmm.. Jeg har opplevd at den lugga litt når je sku gi på litt, men det var mest når je ga full pinne. Så da skifta je dynamo og den gikk gjevnt igjen:) Sjekka pluggene? Evt. sot kan gjøre at det blir litt ugjevn tenning. Sjekk også rotorlokket for sot, rengjør med en nylonbørste/penn, det er alltid lettvint å gå igjennom:) Evt. tennpluggledninger også, men det skal litt til. de koster btw 1500,-. Hvis du lurer på mer så bare å spørre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.