Andee Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Har kjøpt meg en Symphony2 spiller som har stått i en 2004 modell a6. har selv 2000mod. den fungerer helt fint, men det er ikke lys i knappene, bare i displayet. har hørt at det er pga at jeg ikke har canbus i bilen min. da må jeg har en canbus emulator med iso. MEN hvor får jeg tak i det? noen med en god link? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andee Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 fant det selv, ellers takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andee Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Nytt problem med spilleren. monterte can bus simulator, ifra Kufatec. Da fikk jeg lys i knappene, men nå slår spilleren seg av og på ca hver 30.sek. veldig irriterende. Noen som vet hva som kan være gale, og kanskje har vært borti dette selv? googlet litt, og ser at det er en del på utenlandske forum som har samme problemet, men finner ikke noen gode svar :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg