oter11 Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 har en 91 audi 80q hvor kjølevifta starter så fort jeg skrur på tenningen,selv om bilen har stått i ro over natta. noen som vet hva problemet kan være? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Det er vel temperaturføleren/bryteren som sitter nederst i radiotoren på venstre side (om jeg ikke tar feil) som er gåen? Prøv å plugg den ut og se om vifta da ikke går. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Det er vel temperaturføleren/bryteren som sitter nederst i radiotoren på venstre side (om jeg ikke tar feil) som er gåen?Prøv å plugg den ut og se om vifta da ikke går. koblet av ledningen,og da går ikke vifta,så da er det vel føleren som har røket. er det termokontakt den føleren heter? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Jepp, det er en termokontakt og heter vel noe sånt som termokontakt vifte, termokontakt radiator etc. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Jepp, det er en termokontakt og heter vel noe sånt som termokontakt vifte, termokontakt radiator etc. skal ha bilen på verksted uansett på torsdag,for og skifte en calipper bak,så da får dem skifte føleren også. så slipper jeg og knote,er da faen så trangt nedi der:uhhmmwhat?: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El raza Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 er faktisk mulig det kan være et relè under rattet som fusker.. har et sånt selv.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg