knutand Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Hvis noen er interessert så tenkte jeg bare å dele mine erfaringer med å montere xenon (HID)-kit i fjernlysa på Vectra B (pre-facelift) Kjøpte standard H1-kit fra http://www.vvme.com. Montering var kjempelett. Jeg brukte passende skruehull til ballastene rett bak grillen og trakk kablene opp til lykta. Xenon-pærene er litt større enn pærene jeg hadde i, så litt filing i hullene måtte til. Jord til ballasten fant jeg i koblinga til parkeringlyspæra. Testa lysa en kveld, og synes umiddelbart at de var mye bedre enn orginalt. Etterpå fant jeg tilogmed ut at det bare var den ene som virka ... så investeringa på hundrelappene var veldig verd det syns jeg. Har en følelse på at de kommer til å reagere på eu-kontrollen, men da får jeg evt. bare bytte tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBakk Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Jeg kjøpte også xenon kit fra wme.com. Monterte i grøft å fjern lys, gikk igjennom eu lett som bare det. Eneste problemet er at nå har jeg hatt dem i 7mdn så noen av ledningene/balasten tuller på grøft lysa. Men det kan være fordi at de ikke har vært gjort fast ordentlig da >.< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg