rune83 Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Skull fikse håndbrekke på omegan min jeg, da jeg fikk den opp og begynte og kikke så så jeg at den som wiren skal hektes inn på helt ved skiva er borte.. har ikke hatt av skiva og sjekka inni, men går ut i fra at noe er ødelagt:( noen som har litt peiling på hva som kan være ødelagt eventuelt hatt samme prob?? eventuelt har noe deler?? ;) er altså til en omega b 2l 16 v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 skal sitte en liten dings der som flytter bånda ut mot trommel når du drar i brekket. Tipper alt inni der er borte også ;) Sikkert vært utslitt og ødelagt og liggi skrapa så de har fjernet alt. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Ja hedde ikke trodd det skulle være bare enkelt;) hvor lønne de se og kjøpe deler til detta dritten der da?? oh hva treng jeg eventuelt?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 http://www.carparts.no Ring og si du trenger alt til brekket. Bånd, monteringssett, begge delene til justeringsskruen, samt den du hekter wire i, samt den klaffen som den sitter i igjen. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 oki;) da skal jeg bestille det;) takk for info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg