Marius Skrevet Mars 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2002 kansje ikke så anonym men.. hehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2002 En jeg kjenner på Ford lånte meg en slik bil når den kom. Helt grei bil. 2,5L V6 på 204 hester tror jeg. Prøvde den på tør asfalt meg helt nye piggfrie vinter dekk. Hadde rulla 3 meter tror jeg. Trodde ikke at det gikk ann å ligge så breit med en bil som treker foran. Girkassa på de er litt kort. Treffer turtall sperra før man trefffer no annet Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2002 Også kunne de jo med hell gått litt bedre da.. klarte jo ikke rykke fra golfen engang :D Håper for all del de ikke får sånne som sivile i Norge.. kommer til å kjøre rett i løvens gap... eller grisens gap kanksje det blir.. hehe.. Får jo lyst til å bjuda upp til race bare ved å se på bildet :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg