aarryk Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Har noen stygge flekker langs kanal og under fanger, se bilder: Det ser ut som det bare er overflate...at lakken har flakket av. Her er et bilde ved lista.. Dette her er vel værst (?): Hva bør gjøres i hvilken rekkefølge? Tenkte å bruke Hammaraid ihvertfall..men må ha marineblå lakk til slutt da... Takknemlig for tips :) Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Dette er en prosess som er vanskelig for deg. Først må du fjærne body, surv vekk all rust, legg grunning, fyller, lakkere. Såklart maskere opp bilen da. Det er for mye å skrive, du må prøve å lese over forumet så finner du nokk svar. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Okey.. Takk for det! Men hvorfor er det ruglete overflate under fangeren, og hvordan får jeg til det? Må jeg ha en spesiell sprøyte? Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Den ruglete overflaten på kanalen er for å si det enkelt en "rust" stopper, om jeg kan kalle det det. Er ekstra beskyttelse siden kanaler er utsatt for salt og alt annet dritt på veien :D Hvordan du kan gjøre det vet jeg ikke. Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 den ruglete overflaten som du kaller det er bodyshutz, det er et lag som kalles for steinsprutbeskyttelse. Det kreves en helt egen sprøyte Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Fikset kanalen bak i helga da...var godt! Tar de små flekkene på karosseriet mot kommende helg. Men hvordan får jeg av de små listene framfor fremre dør? (Se bilde). Fikk skyvet dem frem og tilbake, men gikk ikke an å få av !? Hvilken vei er riktig? Redd for å knekke noe... Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Men du burde jo lagt ny steinsprutbeskyttelse på kanalen før du lakka over da.. den tåler litt mer.. Nå tar det jo ikke lange tia før rusta er tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Ser bra ut, men det er sant at du skulle ha påført masse men du kan gjerne montere skvettlapper. Det er beskyttende mot kanaler. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aarryk Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Ja, jeg skal lete etter skvettlapper. Er gått ut på dato hos Audi, men kan vel finne noe og skjære ut. Kommer flere bilder ove helga... Siter aarryk ---- 1990 Audi 100 Avant Turbo quattro Sport (S711) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 I værstefall får du kjøpt noe RØDE rally sparco skvettlapper. hehe, de er virkelig glorete:) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Hvis du er heldig kan det jo hende du finner noe på høgger'n også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg