JohnnyV70 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Hei! jeg har en volvo v70 som jeg gjerne skulle hat litt mer lyd av. Jeg skal skifte til power filter, green cotton eller KN har ikke helt bestemt meg. Er også intressert i noe som gir brukbar lyd helst billig ettersom jeg er ganske ruinert :P Er egentlig ute etter en billig og brukbar løsning som gir litt hissig lyd (men ikke altfor hissig skal ikke høres ut som jeg er på 6-7 omdreininger når jeg løser bilen). Takker for alle svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnnyV70 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Var lite hjelp å få her da. Men men har nå kjøpt et biltema "sports" filter bare for å prøve et luftfilter, giddere ikke kjøpe kvalitet bare for test. Det gav en relativt grom lyd når man drar bilen litt på turtallet. Skal etterhvert se på chip tuning om da lønningen strekker til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70turbo Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 (endret) Bsr.se er og anbefale på det sterkeste til luftfilter og chip. Bcb.no har jt eksos gå for det med 2 dempere blir veldig fin 5er lyd Endret Juli 26, 2010 av v70turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Om det er 00 og nyere du har, så kan du jo kjøpe et 3"anlegg med to dempere av meg :) Simons rør og dempere (ble med en biltema 30 graders bøy og da), selvbygd. Hadde dette på min i to uker, men siden bilen blir brukt mye til langkjøring i sommer så ble det tatt av igjen. Jeg har turbo, så vil tro det blir litt mere lyd om du ikke har turbo. Dette må isåfall hentes på Østlandet. Tenkte å ha igjen 2000,- for det. Det er prisen det har kostet meg. Ferdig tilpasset og alt ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg