haddis Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Vasket bilen i dag på min Oct. 1, 2004 modell. Så da et par rustbobler i lakken på bakluka. Dette går da under rustgarantien på 10 år? Noen som har noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Mulig jeg husker feil, men mener bestemt at denne rustgarantien ikke gjelder lakkrust, men gjennomrust.. Ikke verre enn at du tar deg en tur innom en Skoda forhandler og viser skadene.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Jeg fikk slike bobler under lakken på min -07 modell, dette ble fikset på garanti. Men da var bilen fortsatt under nybilgarantien, så det kan være annerledes når denne har gått ut. Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Har snakket med Skoda. Var vist ikke uvanelig å få rust på det stedet jeg har fått. Dette var rust under lakken (som uansett vil føre til gjennomrustning)Skal opp på et lakkverksted å få tatt noen bilder, så vil bilen bli vurdert. Lest på diverse forumer at flere har sammme rustskader, noen har fått utbedret dette på 10 årsgarantien mens andre ikke. Så det kommer vel helt ann på hvilken forhandler man snakker med..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Du har vel mest sannsynlig vært på G-Bil med bilen, lakkverkstedet de bruker er veldig flinke til å ordne opp i slike saker. Var der jeg hadde min når den feilen ble rettet. Fikk også dekket leiebil gratis:) Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Godt å høre, har vertfall hatt veldig god efaring med G-bil til nå :) Gir tilbakemelding i morgen på hvordan det går, slik at evt. andre kan ta med seg efaringene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Har nå vært å snakket med lakkverkstedet. Rusten blir fikset på garanti. Meget bra og god nok grunn til at jeg skal kjøpe meg en ny Superb Stasjonsvogn til neste år. Gjennomført god service på G-bil fra dag 1 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg