knaix Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Hei. Når jeg spiller høyt på anlegget er det akkurat som lyden kuttes. Da stopper sub, komponenthøyttalerne, alt(hvis jeg skrur ned fortsetter det å spille). Dette har aldri skjedd før. Bilen har stått i ro i varm garasje i vinter, å nå når jeg har tatt den ut er det sånn. Hvis jeg ikke spiller høyt virker alt perfekt. Anlegget består av Audison LRx 6.9 forsterker, hertz HSK 165,3 komp sett, JVC KD AVX40 spiller og 2x ground zero subber. Noen som har noen forslag eller vet hva det kan være? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Sia du har vinterlagra bilen, er vel alle innstillinger satt i 0? Korleis har du koblet høgtalerene på forsterkeren? http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_159_162&products_id=2595 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaix Skrevet April 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Høytalerne er koblet likens som før jeg vinterlagra og jeg har satt tilbake innstillingene som var på spilleren. Eneste som har "skjedd" er at batteriet var helt tappet så jeg måtte lade det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelAsconaBpw Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 batterie er nok ødelagt.. har du voltmeter i bilen? for å sjekke om du har stor spenningsfall. som vanlig når det kutter er det for lite spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg