Gå til innhold

Min Gule Polo 6N Colour Concept

Ranger emnet


IceFjZzz

Anbefalte innlegg

Hei eg tenkte eg skulle begynne å bli litt mer aktiv innpå dette forumet siden eg ser at det e mangen som kjører samme stil som meg POLO :hailvw

 

Eg har då nylig fått lappen og kan endelig begynne modde litt på gliset :D

 

Litt info om bilen:

 

- 100 000km

 

- 1,4 liter

 

- nesten helt strøken, litt rust etter vinteren men ikkje synlig.

 

 

Har skiftet til Kamei-grill og holder på med front og bakfanger, ferdig med pussing sparkling og skal snart lakkeres gult så det kommer bilder om 1-2 uker tenker eg.

Har også skiftet eksosanlegg alt etter katalysatoren, kjøpte simons effektanlegg med 2,5" rør og 3,5" bakpotte:D

Skal snart bestille Sorte Angel Eyes og nytt luft filter skal på.

 

Bilder av stylingen som snart e ferdig:

 

image-upload-12-702596.jpg

 

image-upload-15-780886.jpg

 

image-upload-10-772444.jpg

 

image-upload-11-739294.jpg

 

82126.jpg

 

Bilde tatt i April 10 nye grillen e på og endelig alu felgene :)

 

image-upload-2-795699.jpg

 

SÅNN! Kom med en kommentar på ka dere syntes om stylingen og selve bilen.

 

MVH:Fredrik

Endret av IceFjZzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo strøken ut denne da, er ikke mange colour concept'er med lav km. Så du må ta vare på den. ;)

 

Blir sikkert bra med stylingen da, selvom jeg ikke er fan av slikt. Angående valg av frontlykter så syntes ikke jeg at angeleyes ser bra ut på polo, men dette er jo så klart smak og behag. :) Hvordan er interiøret da forresten?

 

Ett godt tips til å begynne med er å sjekke om girkasse lakker olje, noe som er ett kjent problem på disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja interiøre e like strøkent som utsiden :)

 

ja vet at dette er et kjent problem på polo, skal skifte simmeringen under girkassen, lekker litt... men bare fuktig :)

 

tenkte eg skulle ta vekk de svarte listene på siden, e det hull bakom eller bare limt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser her ja, som sagt er jeg vanlig ikke noen fan av styling på polo. Men dette her tror jeg kan bli meget bra ettersom fangerne har noe av de samme formene som på de orginale fangerne.

 

Blir spennende å se det montert på bilen, det må vell bli sidekjørt også? (om så, ikke velg rieger som ALLE andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få på også se om eg skal ha sidesjørt, vetsje ka neste steg blir, men skal ha nye lykter mest sannsynlig Angel Eyes sort også justerfart senkesett siden forje eier kuttet alle fjærene 40mm -.-

 

Må også få skiftet drivaksel mansjetten på venstre side og simmerringen i sharkle akselen...

 

Mvh: Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår