Kath91 Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Volumet på subben er så lavt, at det ikke høres i baksetet engang, man må i bagasjerommet for å høre at subben er på. Trodde først det var en dårlig sub, så kjøpte ny sub, men dette hjalp ikke. Forsterkeren og CD-spilleren har begge vært i bruk av min bror, og da var det fytt i det. Så noe må jo være galt med koblingene eller noe? Har prøvd å stille på Gain, men ingen forskjeld da heller. Så nå er jeg litt hjelpesløs. Noen som vet hva som kan være galt? Det som skjer, er at med en gang jeg skrur opp volumet så går lyset på forsterkeren over til rødt. Dette skjedde ikke da min bror brukte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Du har koblet feil! ampen får ikke riktig kontakt!! Se over koblingene dine! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kath91 Skrevet April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Jeg skjønte jo at noe var feil. Men jeg klarer ikke se hva som er feil, det er det som er problemet. Har aldri holdt på med bilstereo før, er rellativt teknisk av meg (kobler annlegg, PCer osv), men akkurat bilstereo er jeg blank på! =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 sjekke jordingen. skal være rent metal mot metal i karoseriet. kan være problemet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Suben kan være koplet feil på forsterkeren, og da burde du kople det av foreløpig! Ellers kan det fort ryke kanaler... Hvilken forsterker og sub har du, og hvordan har du koplet suben på terminalene til forsterkeren? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Eg vil ha merke og modell på spiller, forsterker og sub. Opplysninger om korleis dette er koblet er selfølgeligt greit å vite. Det beste er ein link til produkktene. (ellers må vi google dette for å sjekke opp litt) Bilder skader heller ikkje! Hus at ved all bilstereokobling skal anlegget væra strømløst. (det enkleste er å koble vekk minuspolen på batteriet) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg