xplot Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 må selge gullet mitt som aldri har sviktet meg da jeg er nødt til å ha stasjonsvogn. Kontakt meg på tlf 98632976 M50B20 automat Hvit -burde få seg en god polering eller omlakkering et par småbulker rundt om 17" bbs 60/30 senk sort/mørk grått interiør, hull i førersetet 241000km Bilen må eu godkjennes 2'er feil: Fikset For lang vandring på håndbrekk (justering, helt nye bakbremser for et år siden) Fikset Rust på bremseskive bak (pga luft i bremsesystemet griper ikke klossene bak skikkelig på skiva, derav rusten) Fikset Håndbrekk har forskjellig bremsekraft på høyre og venstre side Nærlys må justeres opp Fikset Bytte travers foringer (de 2 store) Fikset Bytte stabstag foran Fikset Eksosanlegg bråker litt mye Få senkesett skrivd inn i vognkort (bilen har vært på hjulstillingskontroll og jeg har målebrev så det er bare å reise til biltilsynet å få det skrivd inn i vognkort) 1'er feil: Blinklys Venstre side må ha ny pære Fikset defekt ryggelys (brudd i kabel, enten ved girkassa eller bakluka) Fikset defekt tåkebaklys (samme som ryggelys) Byttet motorolje og filter oktober 09 byttet olje på automatkassa januar 09 nye bakbremser september 08 nye frambremser mars 09 nytt batteri september 08 har kviteringer på det meste, må bare få oversikt over hva jeg har kvitering på bilen starter alltid, har kjørt Porsgrunn - Bangsund et par ganger med den å det har ikke vært noen problem med den, snill på mila er den også, brukte 80 liter bensin på den turen som er ca 82 mil. Bilen er 96% rustfri, eneste rusten jeg har funnet er litt i nedre hjørne av dører, noe smått på bakluka, steinsprut på panser og noe overflate under bilen, men ingenting alvorlig Det lille negative jeg vet om bilen er at den er stygg i lakken, at automatkassa jukser mellom 3 og 4 gir pga dritt i en magneventil og en dårlig viskosekobling (går bare varm vis du ligger lenge i kø å står lenge på tomgang) Selges som sagt fordi jeg må ha stasjonsvogn pga barn. Selges til 15000,- som den står eller 20000,- med masse deler Deler: ombygningsett til manuelt gir masse motordeler motorledningsnett ekstra panser og framskjermer eksosdeler 4 stk alufelger til vinterdekk bensinpumpe nakkestøtter +++ BILDER: Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 bump Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Like greit og få eugodkjent bilen? Kosta deg 600 kr.. og bilen vil bli mykje meir lettsolgt Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 bump 8000,- Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg