Hilmer Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Fylte diesel olje på motoren i dag :(,vet at det ikke skal være mulig,men det er no fortsatt blitt gjort.. 1 hel Liter ble puttet på.. Ka gjør eg no?? Ødelegger eg motoren helt?? Dette er en 93' mitsubishi galant Plz hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Du fyllte på 1 liter diesel på ein bensinbil? Dette skal ikkje væra so farligt. Sørg for at du har full tank før du bruker bilen att Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmer Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Nei jeg fylte 1 liter dieselolje på motoren..skulle fylle 10-40 motorolje,men fylte 10-40 diesel.. Ikke diesel på tanken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Nei jeg fylte 1 liter dieselolje på motoren..skulle fylle 10-40 motorolje,men fylte 10-40 diesel.. Ikke diesel på tanken Altså motorolje for diesel på en bensinbil? Var ikke klar over at det fantes egne motoroljer for diesel/bensinmotorer til salgs idag.. De fleste motoroljer idag oppfyller flere standarder, deriblant bruk i både bensin- og dieselmotorer.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Tapp ut oljen og fyll på riktig sort da vel? Er det så farlig med noen rester med feil olje? 4 liter du skal ha på eller? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Spiller ingen rolle. Med mindre du blander oljer med stor forskjell i viskositet, eller syntetisk og ikke syntetisk olje. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Tut&kjør, dette går helt bra. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg