badnewsbertone Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Hei,er det noen her som kan denne bilen ?? Hva må jeg være obs på ved kjøp ?? Kjente feil ?? Haster litt,da jeg skal se på en på lørdag. 1986 mod. Har gått 212000km. Er di greie i motor/gir ?? Understell ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Sjekk ihvertfall rust på tenkelige og utenkelige steder. Sjekk også at bilen går ordentlig på alle turtall, den skal dra friskt helt til turtallssperra(ikke gjør dette før bilen er varm). Sjekk at toppakning er bra, og at det ikke skraper i girkassa ved kjappe girskift(slitte synkringer). Sjekk at brekket fungerer, og at bakbremsene er jevnt slitt. Hvis bilen har T-tak-sjekk at det er tett. Det er de tingene jeg kan komme på, men det er sikkert flere. Denne bilen har jo den morsomme 4A-GE-motoren, og den kan du ha det mye moro med! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Hei og takk for svaret. Det ble kjøp. Bilen så grei ut. Utenom hjulbuan bak, de må byttes. Så va den hvite lakken ganske så dårlig, da blir det vel ny lakk også. Den er faktiskt ganske fin i hvit. Tekniskt virker den å være i fin form. Men takk for svar i allefall. Vet du hvor man får tak i nye hjulbuer ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg