Gå til innhold

dmstyling.no? Seriøse?

Ranger emnet


kromlol

Anbefalte innlegg

Vurderer å handle fra dmstyling. Men lurte på om noen andre har handlet fra dem, og hvilke erfaringer dere har med disse isåfall?

 

Da jeg fant et kit til bilen til under 5k. Mens andre nettsider skal ha godt over det dobbelte for akkurat det samme kitet.

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å handle fra dmstyling. Men lurte på om noen andre har handlet fra dem, og hvilke erfaringer dere har med disse isåfall?

 

Da jeg fant et kit til bilen til under 5k. Mens andre nettsider skal ha godt over det dobbelte for akkurat det samme kitet.

 

DMstyling er samme firma som ghost extreme custom.

Ghost extreme custom gikk konkurs....

 

Så du kan jo velge selv om du vil bruke 5k der! :m'm:

http://www.racespec.no deler og tilbehør til bil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har lavere priser enn andre, pga de ikke har varer på lager:chairshot

 

Så om du bestiller fra dem kan du regne med minst 2-3månders ventetid. Og på den tiden kan det skje mye rart.

 

Dessuten se litt lengere ned på siden dems der står det nemlig følgende: retur/avbestilling

 

blir det sendt regning på 50% av kjøpsummen + frakt/retur (gjelder også avbestillinger)

 

(INGEN ANGRETT, ELLER RETUR PÅ IMPORTVARER, UTENOM SKADER OG FEIL VARER, PGA BLIR BESTILT ETTER ØNSKE FRA KUNDE)

:knock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

For guds skyld HOLD DEG UNNA!

Han prakka på meg et stylingkitt til 20 000, har nå venta i over 7 mnd og enda ikke fått det....

Har kommet med bortforklaringer om inbrud i firmaet +++

 

Så det blir nok en prat med politiet...

 

Så er bare en ting å si; LIGG UNNA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Vurderer å handle fra dmstyling. Men lurte på om noen andre har handlet fra dem, og hvilke erfaringer dere har med disse isåfall?

 

Da jeg fant et kit til bilen til under 5k. Mens andre nettsider skal ha godt over det dobbelte for akkurat det samme kitet.

 

Dette er absolutt ikke et seriøst firma. Han er kun ute etter å svindle penger av deg. Det er over et år siden jeg bestilte racing stoler av han, og har enda ikke fått de. Han prøvde seg på at de stolene jeg skulle ha egentlig kosta over 20.000kr og han hadde sett feil, og prøvde da og få meg til å overføre nesten 20.000kr hvis je skulle ha stolene. Bestilte også en frontfanger som han aldri klarte å levere tidsnok, og kommer med unnskyldninger på unnskyldninger på at han ikke kan levere.

Er i sak med forbrukerrådet mot han, og han er ikke seriøs nok til å svare de engang. Vær smart og bruk pengene dine ett annet sted, DU KAN ABSOLUTT IKKE STOLE PÅ HAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår