e321 Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Hehe har en merkelig sak her:P Noen har meldt meg for å ha ødelagt ett autovern(krasjet i det), noe jeg selfølgelig ikke har gjort og utifra hvordan det ser ut og at bilen er bulk fri så er det egentlig ikke noe problem da de selfølgelig forsto at dette ikke var fakta. Men, lurer på om dette ble meldt til politiet eller mesta selv? Er det noen paragraf som kan brukes til ond hevn om jeg finner ut hvem dette var? Ble meldt med Navn og bil. :chairshot Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Så lenge du kan vise at bilen din er skadefri så har værken meste, politiet eller den gode herren/fruen som anmeldte deg noe dem skulle sagt. Og nei, det finnes ingen paragrafer som fører til at du kan anmelde anmelderen for å ha anmeld deg uten saklig grunn.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Tja, er da faktisk mulig å anmelde tilbake pga falsk anmeldelse..Æreskrenkelse, uten at jeg i hodet husker hvilken paragraf dette er. Men dette går som regel for litt mer ekstreme tilfeller, der man f.eks er falskt anklaget for voldtekt og dette har betydlig endret din posisjon i det sosiale miljøet etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg