joar001 Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Heia Jeg har en 1997 mod monde som er rullet 188000km Her om dagen så fikk jeg ett problem med automtkassen, når jeg kjører i D å kommer på 2.gir så girer den rett til 4.gir men da har jeg kjørt bilen opp på 5000 rpm så virker som om 3 gir ikke virker. Hvis jeg ligger i 2. å 3-4000 rpm å slipper gassen for så å gi på igjen så hopper den også rett opp i 4. passerer 60 kmt så begynner også OD lyset å blinke i dashbordet. Noen som vet hva dette kan være? Har pratet med ford verkstedet å de sa det kan være brent olje, men har peilet olje å sett på den, var nokk olje på kassa å den var ikke svart,var lys og fin. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Det kan vel sikekrt være en hastighetssensor elelr noe, fikk du lest feilkoder på kassa? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joar001 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 heia... nei har verkstedtime neste mandag,så da får de vel lest den av å finner forhåpentlig feilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 sikkert bremsebåndet til 2 g 4.gir som er røket. Typisk feil på disse kassene d. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg