bmstock Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Hei Har fått feil på blinkelysens bak, har sjekket sikkringene og at pærene er ok, har også kjørt diagnose verktøy uten å finne feil. De andre blinkerne er ok, men blinkelyset i selve baklyktene fungerer ikke, jeg misstenker en boks som ligger på venstre side bak hvor jeg hører lyden (takten) som blinkelysene lager. Noen som har noen tips eller erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Eller er veksted neste stopp? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Eller er veksted neste stopp? :( kan dette ha noe med strømkontakten til tilhenger? har merket at blinkern, blinket fortere når ledningen til tilhengeren var i ? noen som har hatt noen erfaringer? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Har du fått sjekket releet til blinklysene?? Det sitter innebygd i nødblinkbryteren i dashpanelet. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Bilen har vært på verksted og feilen ble funnet i det releet som sitter helt bak på venstre side, sitter med relet fram for meg og har leitet på google og ebay i over en time uten å finne . Følgende står på boksen: 321130 Anhangerblinkuberwachunmit NSL Abschaltung 12v Erich Jaeger E1 10R- 021934 PA6-GF30 12/2002 Noen som vet hvor jeg kan bestille ett nytt rele ? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Se om du finner samma releet på en bil på huggern? Ser for meg de er like på alle a6/s6. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg