J0kkis Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Hei! Eg lurte på om noken har ei kasse til 2 stk 15 kicker basser? Noken som veit kor eg kan få tak i? Er veldig i nød! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjareturns Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 lage en selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0kkis Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Ja, men problemet er at vi aldri ha laget en kasse! Vi veit ikkje ka vi trenge, ka plate vi trenge, kor stort volum, kor mange liter osv.. kanskje litt hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 3, 2010 Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Ja, men problemet er at vi aldri ha laget en kasse!Vi veit ikkje ka vi trenge, ka plate vi trenge, kor stort volum, kor mange liter osv.. kanskje litt hjelp? volum på kassa kan jeg ikke hjelpe deg med, det skal være mulig å finne på nettet.. 19mm mdf plate kjøper du på nermeste byggvarehandel.. så er det bare å tenke sjøl og lage en kasse som er solid og godt skrudd sammen.. enkelt og greit evt http://www.rockfordfosgate.com/rftech/box_wizard.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Follostyling Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 jeg har en lukket kasse til to firkant L5/L7 15" kicker kasse til salgs.. Siter volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt volvo 245 b21et 77 mod. volvo 240 86 + volvo 245tic 87 245 78/90 me b23ET 60/60 polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg