-cardudde- Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 God dag alle Photoshop guruer der ute! Det har seg slik at jeg en gang var en ivrig photoshopper, men nå har jeg mistet alt som heter Photoshop på pcn, og ikke minst kunnskapene. Så jeg håper det er noen av dere der ute som kan hjelpe meg litt! Jeg kjøper bilen til min kjære mor til sommer, og i den anledning har jeg allerede lagt noen planer/idèer for bilen (så langt lommeboka rekker hvert fall). Her har dere utgangspunktet (skitten bil): Og det jeg lurer på da, er om noen kunne være så snille og photoshoppe den litt, slik at jeg kan få en grov oversikt over hvordan jeg vil ha den? Senk (lav, men ikke så lav at den er ubrukelig på norske veier) + felger. Lakkere grillen sort (noe ala samme farge på listene og ikke lakkere VW logoen!). Mørkere baklykter. Cleane bakluken bortsett fra VW logoen og farge denne sort. Felger: Bakfanger: Tusen hjertelig takk på forhånd til de som gidder!! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nybakken Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Dra å vask bilen først du :) Siter Penger som ikke durer er død kapitalBor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt! 1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Det blei dårlig, tror du bør dra deg te ein vaskehall å få tatt noen nye bilder av bilen Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg